8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،
سیدسعید سیدعلائی' روز پنجشنبه در نشستی با مدیران وزارت راه و شهرسازی در حاشیه همایش ملی فناوریهای نوین صنعت ساختمان در مشهد افزود: هم اینک هفت هزار نفر نیروی انسانی به صورت پیمانی و رسمی در ادارات کل راه و شهرسازی استانها در سطح کشور مشغول فعالیت هستند.

وی گفت: وزارت راه و شهرسازی به دنبال اخذ مجوز برای جذب پنج هزار نفر نیروی جدید است.

* اصلاح قانون تخلفات جرائم رانندگی

'علیرضا محفوظی' معاون تلفیق بودجه حقوقی و امور مجلس وزارت راه و شهرسازی نیز در این نشست با اشاره به مشکلات متعدد در حوزه حقوقی تاکید کرد: اصلاح قانون تخلفات جرائم رانندگی در دست پیگیری است.

* رونمایی از طرح جامع مسکن

رییس سازمان ملی زمین و مسکن نیز در این نشست گفت: طرح جامع مسکن مراحل پایانی خود را طی می کند و به زودی رونمایی می شود.

'سیدمحمد پژمان' افزود: باید مشکلات روز حوزه ی خود را همچون تعداد واحدهای مسکونی، تعداد خانوار، میزان کمبود واحدها و حتی امکانات واحدهای ساخته شده را بشناسیم و بر اساس طرح جامع مسکن در جهت تامین زمین، ارزیابی اراضی، تهیه طرحهای آماده سازی، اقدامات عمرانی و احداث پیش برویم.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی دولت تدبیر و امید حول محور توجه به چهار دهک اول جامعه است گفت: جمعیت ایران در افق 30 ساله به دو برابر افزایش می یابد لذا با ادامه این روال در ساختمانسازی باید نیاز جامعه به مسکن را پاسخگو باشیم.

رییس سازمان ملی زمین و مسکن در زمینه سامانه جامع اراضی هم اظهارداشت: نقشه های زمینهای شهری با دقت بالا برای جمع آوری اطلاعات نیاز است که با تلاش مدیران کل راه و شهرسازی استانها این سامانه راه اندازی خواهد شد.

وی 'دیده شدن طرحهای تفصیلی و ثبت و ضبط تملکات و واگذاری' را از مزایای این سامانه برشمرد و گفت: زمین سرمایه ای محدود است که باید با رعایت تمامی استانداردها پاسخگوی نیاز جامعه باشد.

پژمان تاسیس صندوق زمین و مسکن را راه حلی سالم برای تامین منابع مالی عنوان و بیان کرد: پروژه های ساختمانسازی دارای ظرفیت بالا با عرضه سهام در بورس می توانند به رشد چشمگیری دست یابند.

وی در خصوص مسکن مهر هم اظهار داشت: برای تعیین تکلیف مسکن مهر راهکارهایی از جمله تشکیل کارگروه اجرایی ارائه شده تا بتوانیم در پایان سال 94 بخش عمده ای از این پروژه را به پایان رسانیم.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 22 شهريور 1393برچسب:استخدام در اداره راه و شهرسازی ,
ارسال توسط رحیمیان